FAQ
Ofte stilte spørsmål
Her finner du svar på små og store spørsmål knyttet til Quickship
Kan jeg levere pakkene mine selv på innleveringssted?
Blir pakkene mine hentet?
Hva koster det å sende pakken min?
Hvem har ansvaret for mine forsendelser og er pakkene mine forsikret?
Hvordan får mottaker sporingsinformasjon?
Hva gjør jeg hvis pakken min ikke har kommet frem eller er skadet?
Pakking & emballering
Returer
Utenlandssendinger
Webshipper har et eget hjelpesenter hvor du finner det meste av informasjon. Vi oppfordrer til å lete etter svar der før du kontakter oss:
https://helpcenter.nshift.com/hc/en-us/categories/6816347845788-Webshipper
Hvordan installerer jeg Webshipper i min nettbutikk?
Hvordan bruker jeg Webshipper?
Hvordan printer jeg ut fraktetikettene?
Kan jeg endre etikettene?
Hva slags printer trenger jeg?
Kan vi ha flere brukere til systemet?
Endring i fraktvalg
Hvor ofte mottar jeg faktura?
Hvor mottar jeg fakturaen min?
Hvem kontakter jeg ved spørsmål til fakturaen min?